Eden izmed pomembnih razlogov za uvajanje IKT v pouk, je zagotovo ta, da smo del informacijske družbe. Družbeni razvoj stremi k razvijanju in razširjanju različnih tehnologij. Tudi prvošolci so vedno bolj izpostavljeni računalniškim vplivom. Prav je, da se tudi kot izobraževalna ustanova prilagajamo družbi in poskrbimo, da bo prvošolcem uporaba računalnika predstavljala nove izzive in s tem odraščanje in prilagajanje za čas, v katerega vstopajo. Prilagajanje na novosti je ključno za sodobno družbo.
Naj vam predstavim naše delo v računalniški učilnici:
najprej so se prvošolci seznanijo z računalniško učilnico, spoznajo svoje delovno mesto in se seznanijo s pravili obnašanja v njej. Prvošolci opazujejo svoj računalnik in z ustrezno računalniško terminologijo imenujejo njegove dele. Skupaj smo se naučili, kako vklopimo in kako izklopimo računalnik. To znanje bomo uporabili vsako uro v računalniški učilnici. Naučili smo se dvoklika, ki nam je pomagal pri zagonu posameznih programov, kako zapremo določen program ter kako okno odprejo čez celoten zaslon. Ko so prvošolci uporabljali računalnik pazijo, da z digitalnimi napravami skrbno ravnajo ter se zavedajo, da predolga uporaba digitalnih naprav škodi zdravju. Po daljši uporabi digitalnih naprav sem poskrbela, da so se malo razgibali in sprostili.
Zahvaljujemo se našemu učitelju računalništva Boštjanu, da vso podporo in pomoč. Prvošolci pa že komaj čakajo, da se ponovno vrnejo v računalniško učilnico in svoje zanje nadgradijo.
Fotografije si lahko ogledate v galeriji.
Zapisala učiteljica 1.razreda Mateja Vodenik Pangeršič