Štirje učenci, Ema Vogrin, Tia Nerat Tomc, Lana Smrke in Anže Elbl so imeli priložnost obiskati šolo in spoznati nove prijatelje v Grčiji, saj so v spremstvu štirih učiteljev sodelovali v izmenjavi učencev in usposabljanju učiteljev v okviru Erasmus+ projekta Upaj si! Ohrani ravnovesje! Pojdi naprej! med 20. in 26. majem 2018. Fotografije najdete v galeriji.

Učenci so zapisali svoje dnevnike poti. Tia je po izmenjavi zapisala:
Takšno pot bi priporočala vsem, saj je bila res nepozabna izkušnja. Tudi letalo je bilo zelo zabavno, prav tako sploh ne potrebuješ toliko angleščine za sporazumevanje. V bistvu po nekaj dneh že avtomatsko govoriš. Zanimivo je bilo videti kako drugačna je Grčija. Z novimi prijatelji bomo ostali v stiku in mogoče se še kdaj obiščemo. Videli smo da ima vsaka država (in šola) dobre in slabe strani.

Celotni dnevnik poti Tie najdete tukaj.

Tukaj pa objavljamo Lanin dnevnik:
NEDELJA, 20. 5. 2018
V nedeljo smo se ob 12. uri zbrali na avtobusni postaji v Gornji Radgoni. Ko je prispel kombi smo se poslovili od svojih družin in se polni pričakovanj odpeljali na letališče na Dunaj. Tam smo oddali svojo prtljago in se vkrcali na letalo. Pred vzletom sem bila malo živčna, zato, ker nisem vedela kaj naj pričakujem, po drugi strani pa sem bila sproščena, ker sem vedela, da bo vse vredu. Vzlet je bil neverjeten, imela sem občutek, da sem na avtobusu, le, da ta avtobus leti. Že po dvajsetih minutah leta je začelo omamno dišati. Stevardese so nam razdelile kosilo: pečen krompir, mleto meso, prigrizke in pijačo. Let je potekal dokaj mirno vse do nekaj minut pred pristankom, ko se je zgodilo  nekaj turbulenc, ki so mene in Emo na smrt prestrašile. Ko smo pristali, sem bila že pošteno živčna zato, ker sem vedela, da ni več poti nazaj in, da bom morala en teden preživeti pri družini, ki je ne poznam, pa če mi bo to všeč ali ne. Vendar je ves strah izpuhtel, ko sem spoznala gostiteljico Viktorijo in njeno družino. Od letališča do stanovanja je bila kar dolga pot, približno eno uro. Ob prihodu v stanovanje me je najprej pozdravil njihov psiček, nato pa še Viktorijin oče in brata. Ko sem razpakirala smo se usedli na gromozansko teraso in naročili večerjo, giros, ki je bil zelo okusen. Po večerji smo se še skoraj dve uri pogovarjali in odšli spat.

PONEDELJEK, 21. 5. 2018
V ponedeljek sem se po zajtrku skupaj z Viktorijo prvič odpravila na šolski avtobus. Avtobusi so zelo drugačni, saj so majhni, neudobni in natrpani. Na avtobusu je bila tudi gospa, ki je mlajše pospremila do svojih sedežev ter na list označila, da so na avtobusu. Ko smo prispeli do šole, so nas pozdravili učitelji šole, nato pa so nam učenci razkazali šolo. Ostali smo v eni izmed učilnic in se razdelili na dve skupini. Na tablo smo reševali naloge iz angleščine, zaradi česar sem bila kar malo živčna, zato ker se nisem hotela zmotiti pred tridesetimi ljudmi. Nato smo imeli delavnice iz sestavljanja lego kock. Po kosilu pa smo vadili za plesni nastop v četrtek. Ko sem prvič stopila na šolsko dvorišče sem bila šokirana, ker se je toliko dogajalo, zunaj je bilo namreč ogromno otrok in zato je bilo seveda zelo glasno. Bila sem malo zadržana, ker je bilo zelo drugače kot v naši majhni Negovi. Popoldne sem se z družino odpravila v zabaviščni park. Tam sem uživala, vendar ker je bilo Viktorije strah višine, nisva doživeli najboljših voženj. Po obisku v parku smo se peš odpravili v nakupovalno središče in tam tudi večerjali. Bil je moj prvi dan v velikem mestu, zato sem bila malo zadržana, vendar sem vseeno uživala.

TOREK, 22. 5. 2018
V torek sva z Viktorijo menjali dva avtobusa, da smo se pripeljali do metroja oz. do podzemne. Tam smo dobili svoje vozovnice in se prvič odpravili na metro, s katerim smo se odpeljali do Akropole. Najprej smo se sprehodili po starem marketu, imenovanem Plaka, kjer smo si lahko kupili kaj za pojest in spominke. Po nakupovanju smo se odpravili do muzeja o Akropoli. Vodička nam je razlagala vse o Akropoli ob razstavljenih stvareh. Po zaključenem ogledu smo se sprehodili skozi mesto do tipične grške restavracije-taverne, v kateri smo kosili. Ko smo se najedli smo se z metrojem in avtobusom vrnili do šole in potem nazaj domov. Popoldne sem se z Viktorijo in njeno družino odpravila v nakupovalno središče in spoznala lokale in trgovine, ki jih v Sloveniji nimamo, recimo Starbucks. Njeni starši so bili zelo gostoljubni in so mi kupili več daril. Po zaključenem nakupovanju smo šli še v kino, kjer smo si ogledali film Maščevalci in se nato odpravili domov. Zato, ker je bil to drugi dan sem bila že čisto sproščena in prav nič več živčna.

SREDA, 23. 5. 2018
V sredo zjutraj smo se z avtobusom odpeljali v šolo, kjer smo imeli delavnico iz Minecrafta. Tam smo se naučili uporabljati aplikacijo kot učni pripomoček. Po končani delavnici smo imeli odmor, med katerim smo si lahko v kantini kupili malico. Po malici smo se lahko udeležili delavnice iz ustvarjanja zvokov na telesu ali plavanja v notranjem bazenu šole. Jaz sem se udeležila prve delavnice, na kateri smo se v plesni sobi naučili nekaj gibov in korakov, ki smi jih predstavili v četrtek na prireditvi. Po dejavnostih je bilo organizirano kosilo. Po kosilu smo lahko igrali odbojko ali nogomet. Ta dan nismo šli na šolski avtobus, ampak smo šli z učitelji na metro do Akropole. Akropola se nahaja na hribčku v sredini Aten. Ogledali smo si ostanke različnih zgradb in bili vsi navdušeni nad velikostjo. Veliko smo fotografirali, se vrnili v stari del mesta, kjer smo si nakupili še nekaj spominkov in se na poti nazaj ustavili na girosu. Nato smo se z metrojem in tramvajem odpravili v novozgrajeni center ob morju, kjer smo spili ledeno kavo, se pogovarjali in smejali z učiteljicama in se zvečer dobili z ostali udeleženci projekta in z našimi gostitelji.

ČETRTEK, 24. 5. 2018
V četrtek smo se prav tako odpravili v šolo, kjer so nas že ob prihodu pospremili v dvorano za prireditve, da smo si ogledali kratek koncert glasbene skupine s tradicionalno grško glasbo in plesi. Po koncertu smo imeli odmor in zatem kratko generalko pred osrednjo prireditvijo s plesi iz vseh petih držav. Na prireditvi smo Slovenci odplesali ples Ob bistrem potočku je mlin, na koncu pa smo z učenkami šole in z dekleti iz drugih držav predstavili točko »bobnanja s telesom«. Pred prireditvijo smo bili vse štirje kar malo živčni zato, ker nismo želeli, da si nas zapomnijo po naših »odličnih« plesnih sposobnostih. Po končani prireditvi smo se z avtobusi odpravili nazaj h gostiteljem. Popoldne sem se z družino odpravila na kratek ogled mesta. Ogledali smo si grški parlament, kjer sem videla vojake, ki so stali pred parlamentom v čast žrtvam, padlih za Grčijo. Po ogledu parlamenta smo si ogledali še najdražji in najveličastnejši hotel v Atenah, ki je hkrati tudi najstarejši. Po sprehodu v  mestu je začelo deževati, zato smo se odpravili na sladoled in v trgovine. Ko je nehalo deževati smo večerjali v restavraciji in se odpravili nazaj domov.

PETEK, 25. 5. 2018
V petek smo imeli še zadnji kratek skupni izlet na rt polotoka Sounio. V sklopu izleta smo si ogledali tempelj boga morja, Posejdona. Po izletu smo imeli organizirano kosilo v grški restavraciji ob obali. Petek je bil zelo naporen dan, saj smo vedeli, da naslednji dan odhajamo iz Grčije, zato smo se od nekaterih že poslovili. Popoldne sem se z družino odpravila do največjega pristanišča v Grčiji, v Pirej. Tam smo večerjali v restavraciji in se že začeli poslavljati.

SOBOTA, 26. 5. 2018
V soboto smo se že zgodaj zjutraj vstali in se odpravili na letališče. Tam smo se poslovili od svojih gostiteljev, oddali prtljago in se vkrcali na letalo. Še dopoldne smo se s kombijem odpeljali proti Gornji Radgoni, kjer so nas že nestrpno čakali naši domači.

(Skupno 147 obiskov, današnjih obiskov 1)