Učenci in učitelji naše šole smo tudi v tem šolskem letu sodelovali v vseslovenskem projektu Tradicionalni slovenski zajtrk, katerega smo izvajali z namenom, da bi pri učencih izboljšali zavedanje o namenu in razlogih za lokalno samooskrbo, domačo pridelavo ter v okviru Sistema javnega naročanja spodbudili aktivnosti zagotavljanja hrane, pridelane v lokalnem okolju.
Ob različnih  dejavnostih smo posebno pozornost namenili pomenu zdravega zajtrka in zdravi prehrani. Z zajtrkom in hrano nasploh sta povezana tudi bonton in pravilno oz. lepo obnašanje pri mizi, ter navajanje učencev na kulturo uživanja zdrave hrane. Ob tem so si učenci sami pripravili pogrinjek za zajtrk, ter obnovili znanje vedenja, ki sodi za mizo in pravilne uporabe jedilnega pribora, s tem smo naredili zajtrk še bolj privlačen. Zajtrk smo popestrili s primerno glasbo.
Fotografije so na ogled v galeriji.

Zapisala Mateja Vodenik, vodja projekta TSZ 2016

Učenci so zbirali recepte in s tem oblikovali razredno kuharsko knjigo. (8.r)

Skozi pogovor ob skupnem zajtrku so se seznanili kako so zajtrkovali nekoč (starši, stari starši…).

Gospa knjižničarka je pripravila razstavo slovenske izvirne in ljudske leposlovne knjige, povezane z različno prehrano in pridelavo prehrane.

V nižjih razredih so učiteljice po opravljenem zajtrku prebrale pravljice o tradicionalni prehrani, o tradicionalnih slovenskih jedeh ( Kako so pulili repo, Mojca Pokrajculja, Pekarna Mišmaš…).

Svoje znanje so učenci preverjali in vrednotili:

  • spoznavanje in utrjevanje pomena zdrave hrane,
  • naštevanje kako vse skrbijo za svoje zdravje,
  • zavedanje najpogostejših napak pri nezdravem prehranjevanju,
  • navajanje na kulturno uživanje hrane,
  • utrjevanje bontona pri jedi,
  • izboljšanje znanja iz zdrave prehrane, ter navajanje na senzibiliziranje sprejemanja zdravega življenjskega sloga,
  • zavedanje pomena zdrave prehrane in gibanja za boljše zdravje.

 Zapisala Mateja Vodenik, vodja projekta TSZ 2016

(Skupno 104 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost