Učenci od 3. do 9 razreda, ki so zaključili z branjem za bralno značko, so se v petek, 20. maja, družili na bralnem popoldnevu. Učenci 4. razreda so v treh skupinah brali različne knjige iz zbirke Mavrična ribica (branje z dopolnjevanjem in “narobe je”), nakar so se  prav tako v skupinah “igrali gledališče”, se pripravljali in izvedli dramatizacijo/predstavitev  prebrane knjige. V slednjem so tudi najbolj uživali, bili ustvarjalni in izvirni, skratka pravi “gledališčniki”.

Učenci 5. razreda so prebirali različne stripe in v njih iskali podobnosti in razlike ter se seznanili z literarnim medijem, ki vsebuje tako besedo kot sliko. Nato so odprli vrata domišljiji in ustvarjalnosti ter se še sami postavili v vlogo ustvarjalca stripa.

Učenci od 6. do 9. razreda so prebirali odlomke iz knjige Nike Kovač, Pisma tebi. Rdeča nit pisem je beseda NE in zakaj jo je tako pomembno izreči, ves čas pa poudarja tudi svojo ljubezen do branja. Sledil je pogovor, ki se je razvil v pestro debato. Nato smo izpisovali in iskali pozitivne misli, ki jih bomo razstavili po šoli, napisali smo tudi pismo avtorici, oblikovali smo grafite … Ob koncu smo si v okviru projekta Menjaj sanje in branje izmenjali še knjige.

Sledila je vožnja z avtobusom do Blaguškega jezera, kjer sta nas že čakala kar dva župana, in sicer župan občine Gornja Radgona, g. Stanislav Rojko ter župan občine Sv. Jurij ob Ščavnici, g. Anton Slana. Najprej sta čestitala za opravljeno bralno značko, nato pa veliko zanimivega povedala o samem Blaguškem jezeru ter njegovi današnji posodobitvi. Ogledali smo si tudi čevljarsko delavnico z ročno izdelanimi čevlji, ki pa niso prav poceni. Po poti skozi gozd, kjer smo si ogledali spominsko obeležje 12 talcem, nas je z zanimivimi zgodbami popeljal radgonski župan in nas spremljal vse do slaščičarne, kjer smo se posladkali z najboljšim »jürjefškim« sladoledom, za katerega se gospe ravnateljici lepo zahvaljujemo. Tako smo ponovno združili prijetno s koristnim. Fotografije so na ogled v galeriji.

(Skupno 36 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost