25. maja je na naši šoli potekal zaključek šolskega otroškega parlamenta. V letošnjem šolskem letu nismo izvedli parlamenta v smislu predstavitev po razredih, ampak smo na sestankih šolske skupnosti predlagali izboljšave: uvedba rekreativnega odmora, dajanje domačih nalog ob petkih in pred praznikih, spremljava uporabe IKT, druženje med razredi zaradi izboljšanja medsebojnih odnosov, pouk na prostem, oblikovanje učilnice na prostem. V tem šolskem letu smo v okviru Šolske skupnosti spremljali, kako so se te izboljšave izvajale oz. kako so sprejete s strani učencev in učiteljev. Določene stvari so beležili učitelji (npr. koliko se pri pouku izvaja IKT), nekatere pa učenci (npr. kako pogosto dajejo učitelji domače naloge ob petkih in pred prazniki). V zvezi z zadovoljstvom z rekreativnim odmorom sta dve učenki 9. razreda pripravili seminarsko nalogo. Druženje med različnimi razredi je imelo namen izboljšati klimo med mlajšimi in starejšimi učenci. Družili so se različni razredi (npr. 1. razred in 5. razred, 2. razred in 7. razred itn.), ki so skupaj izdelovali okraske pred prazniki, se igrali športne in druge igre in tako naprej. Poleg planiranih dejavnosti smo izvedli še eno dodatno dejavnost in sicer spoznavanje poklicev na šoli.

Na skupnem srečanju na ravni šole so predstavnice 8. In 9. razreda predstavile skupno evalavcijo aktivnosti povezanih z letošnjo temo, za učence 1. triletja pa je bilo izvedeno predavanje Zlatka Šajharja na temo Otroci po svetu. Fotografije si lahko ogledate v galeriji.

(Skupno 30 obiskov, današnjih obiskov 1)