Tudi v letošnjem šol. letu smo v tednu otroka nadaljevali s tradicijo bralnih večerov/noči, in sicer smo v torek, 2. 10. 2018, za razliko od prejšnjih let imeli BRALNI POPOLDAN, ki smo ga pričeli z izmenjavo knjig v sklopu Unesco projekta gimnazije Ledina. Projekt poteka kot organizirana izmenjava knjig, opremljenih s posvetili, mislimi ali citati. Osnovni cilj projekta je bil  vzbuditi večje zanimanje za branje in knjigo med mladimi. Nekateri sodelujoči  so prinesli  knjigo, ki so jo prebrali in so jo bili pripravljeni podariti literarnemu prijatelju. V knjigo so  zapisali misel ali citat, ki so ga posvetili bodočemu bralcu knjige. Svoje sporočilo so lahko tudi narisali.
Sodelovanje oz. prisotnost na bralnem popoldnevu bo poleg pravočasno opravljene bralne značke vstopnica za  bralno večer/noč v mesecu maju.

V nadaljevanju so  učenci  s  svojo prisotnostjo imeli možnost sodelovati in aktivno ustvarjati  v naslednjih bralnih dejavnostih/skupinah:

  • Učenci 2. in 3. razreda so pod mentorstvom učiteljice Mateja Vodenik Pangeršič (s)kuhali pravljico (KUHAM, KUHAM – PRAVLJICO SI SKUHAM)  v lončku s pikami. Dejavnosti so se navezovale na prebrano knjigo Majde Koren: Skuhaj mi pravljico. Besedilo  pravljice je bilo zelo prepričljivo in nadvse humorno obarvano s toplino in nevsiljivostjo. Tako so najmlajši udeleženci bralnega popoldneva skuhali svoje pravljice in jih s pomočjo prijazne kuhalnice narisali v svoj lonček s pikami. Skuhano pravljico so tudi predstavili in verjemite, da jim je teknilo, saj so pri tem delu zelo uživali.
  • Učenci 4. in 5. razreda so pod mentorstvom učiteljice Majde Rojko spoznavali življenje in delo znanega pesnika, pisatelja in igralca Andreja Rozmana Rozo, in sicer njegovo knjigo s tremi zgodbami o Oskarju (Kako je Oskar postal detektiv), ki je hotel postati detektiv in je letos tudi v zbirki NMK (Naša mala knjižnica). Po individualnem branju, branju v dvojicah in v skupinah, je sledil krajši razgovor o Oskarjevih sposobnostih ter poustvarjanje in izdelovanje kamna modrosti, ki je lahko zelo uporaben in hkrati lep spomin na bralni popoldan.
  • Učenci od 6. do 9. razreda so pod mentorstvom učiteljice Jerice Golob Peterka bralni popoldan posvetili slovenskemu pripovedniku, Ivanu Cankarju. Začeli so s prebiranjem njegovega življenjepisa in si po Paukovi strategiji naredili izpiske. Sledilo je branje njegovih črtic, nato pa so obnovo črtice naredili na A3 papir po vzorcu žepne pravljice. S pomočjo kamišibaja je vsak svojo črtico še ustno obnovil. Nastale so zanimive pripovedi, ob katerih so se zelo zabavali.

Fotografje najdete v galeriji.

 »Če ne bomo brali, nas bo pobralo.« Tone Pavček

»Branje škoduje neumnosti.« (NMK)

(Skupno 85 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost