Dom Burja v Seči, kjer so bili letošnji četrtošolci v šoli v naravi, in sicer od 23. do 27. aprila, ima svoj bazen, v katerem so učenci vsak dan imeli po štiri ure plavanja (dve uri dopoldan in dve popoldan). V sklopu plavalnega tečaja so učenci po preverjanju plavalnih sposobnosti delali v treh skupinah po ustreznem programu ter individualno napredovali glede na svoj trud in prizadevnost. Po naravoslovnem načrtu so spoznavali primorsko rastje in živalstvo, raziskovali živi svet v pasu bibavice, spoznali soline, obiskali vrt kaktusov … V sklopu družboslovnih vsebin so spoznali geografske značilnosti primorskega sveta, se peljali z ladjo Solinarko in spoznali primorska mesta z morja, si ogledali kulturnozgodovinske značilnosti mesta Piran in obiskali akvarij. Ogledali so si Forma vivo (razstava kipov na prostem), bili umetniki ter likovno ustvarjali z naravnimi materiali, šivali vrečke z dišavnicami, izdelovali nakit, okrasno škatlo … V neposredni bližini doma so si ogledali največjo zbirko kaktusov v Sloveniji (več kot 1400 različnih vrst) in izvedeli, kako jih gojiti ter zanje skrbeti. Po večerih so učenci pisali dnevnik šole v naravi, se rekreirali v fitnesu na prostem, šli na nočni pohod do Portoroža, se družili z učenci drugih šol, brali knjigo v nadaljevanjih, sami so poskrbeli za pospravljene sobe, pripravo pogrinjka in še marsikaj.

V dnevnik šole v naravi so zapisali svoja pričakovanja, razmišljanje o tem, kaj si v tednu svoje prve šole v naravi želijo, kaj so zato pripravljeni narediti, kako se ustrezno obnašati, da se bodo vsi dobro počutili, zapisovali dejavnosti posameznih dnevov. V tednu po šoli v naravi pa so zapisali analizo šole v naravi, kaj jim je (ni bilo) bilo všeč, zakaj, nova spoznanja, kaj bi priporočali, svetovali, zaupali učiteljici, skratka svoje mnenje in občutke o šoli v naravi. V sklopu akcije NIJZ »Varno s soncem« so upoštevali in izvajali tudi priporočila in dejavnosti (si izdelali legionarsko kapo …) za zaščito pred škodljivim delovanjem sončnih žarkov. Šola v naravi je šola za življenje. Otroci so bili aktivni, v raznolikih dejavnostih so se učili vseživljenjskih znanj in spretnosti, razvijali samostojnost, prevzemali odgovornost za sebe in delo v skupini, poglabljali medsebojne odnose, živeli v sožitju z naravo in se tem navajali, razvijali in krepili zdrav življenjski slog.
Fotografije najdete v galeriji.

Zapisala učiteljica Majda Rojko

(Skupno 90 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost